Czy przy składaniu zamówienia muszę się rejestrować?
Nie ma takiej potrzeby, można wybrać tryb zamówienia bez rejestracji podając tylko podstawowe dane do wysyłki lub zamówienie przeprowadzić przez telefon lub e-mail.
Czy muszę podawać swój numer telefonu przy zamówieniu?
Tak, numer telefonu jest wymagany. Ułatwi on naszemu konsultantowi kontakt z Państwem przy potwierdzaniu zamówienia oraz pozwoli kurierowi ustalić godziny odbioru towaru.
Czy mogę złożyć zamówienie telefonicznie?
Tak, zamówienie można składać telefonicznie u naszego konsultanta a także za pomocą e-maila.
Czy towary zamówione w sklepie internetowym mogę odebrać osobiście?
Podczas składania zamówienia i wyborze sposobu wysyłki należy wybrać "Odbiór osobisty". Po realizacji zamówienie nasz konsultant skontaktuje się z Państwem z informacją o możliwości odbioru zamówionego towaru.
Jakie są koszty przesyłki kurierem?
Koszty przesyłki firmą kurierską uzależnione są od gabarytów wysyłanego towaru oraz od ilości paczek w przesyłce. Koszt wysłania jednaj paczki wynosi 16,99 zł przy przedpłacie lub 21,99 zł za pobraniem bez względu na ilość paczek, przy zamówieniu powyżej 399 zł towar wysyłamy GRATIS!
Czy wysyłane paczki są ubezpieczone?
Tak, wszystkie wysyłane paczki firmą kurierską są ubezpieczone do wartości 5000 zł.
Czy wysyłacie produkty poza terytorium Polski?
Realizujemy wysyłkę poza granice naszego kraju, koszt takiej dostawy ustalany jest indywidualnie.
Czy adres dostawy może być inny niż adres zamawiającego?
Tak, paczkę możemy wysłać na inny adres według życzenia zamawiającego.
Złożyłem zamówienie kiedy otrzymam towar?
Czas dostawy towaru to czas potrzebny na realizację zamówienia oraz czas na wysyłkę towaru kurierem. Wszystkie artykuły znajdują się u nas na magazynie zamówione towary dostarczymy Państwu w ciągu 24 godzin.
Jak sprawdzić gdzie znajduje się aktualnie paczka?
Po realizacji zamówienia nasz konsultant prześle do Państwa e-mail z potwierdzeniem realizacji zamówienia, numerem przesyłki oraz linkiem do strony firmy kurierskiej na której możecie Państwo sprawdzić aktualne miejsce pobytu paczki.
Czy mogę otrzymać fakturę VAT na zakupione artykuły?
Tak, prosimy poinformować nas przy składaniu zamówienia oraz podać nazwę firmy i nr NIP.
Czy mogę zwrócić towar jeżeli nie spełnia on moich oczekiwań?
Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 o ochronie praw konsumentów klientowi przysługuje prawo zwrotu zakupionego towaru w terminie 14 dni (wydłużamy ten czas do 30 dni) od daty otrzymania przesyłki. Koszty odesłania towaru ponosi klient
Jaka jest procedura zwrotu towaru?
Prosimy o poinformowanie naszego biura o chęci zwrotu towaru oraz o dołączenie do przesyłki oświadczenia z przyczyną zwrotu wraz z numerem konta bankowego na które zostaną przelane pieniądze.
W jakim terminie otrzymam pieniądze za zwrócony towar?
Zwrot pieniędzy na konto bankowe klient trwa do 7 dni roboczych od dnia dostarczenia zwracanego towaru do biura naszej firmy.
Nie mogę znaleźć w waszym sklepie danego Towaru chociaż sprzedajecie produkty tego producenta. Dlaczego brakuje go w waszym sklepie?
Możliwe że dany produkt jest w tej chwili nie dostępny u producenta (importera) lub jeszcze nie wstawiliśmy go jeszcze do naszej oferty. Prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy z zapytaniem czy jest dostępny.
Kto jest właścicielem sklepu naturpack.pl?
Właścicielem sklepu www.wozkifoteliki.pl jest firma ENVO Robert Nowocin z siedzibą przy ul. Bruszewska 26, 03-046 Warszawa. Firma zarejestrowana jest pod nr NIP 524-233-10-74 oraz REGON 140114850.
Czy zmówione produkty można odebrać osobiście?
Tak, zamówione produkty można odebrać w Warszawie na Białołęce.
Produkt dodany do listy życzeń
Product added to compare.

Ta strona używa ciasteczek (cookies) zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki, w celach statystycznych oraz do realizacji zamówień. Szczegóły znajdziesz w Polityce Prywatności.